GTOS Terapi

Gtos Therapy, kas iskelet sistemi ağrılarını ve spazma bağlı hareket kısıtlılıklarını, fonksiyonel yetersizliğe neden olan ağrı-spazm-ağrı(ASA) kısır döngüsünü, hızlı ve kalıcı olarak çözmeye yönelik, deri altına girmeksizin cilt üzerinden mekanik uyarılar ile etki yaratan bir manuel terapi yaklaşımıdır.

GTOS Terapi Nedir?

GTOS (Golgi Tendon Organı Stimülasyonu) Terapi, kas iskelet sistemini oluşturan başlıca doku rahatsızlıklarında kullanılan, bel fıtığı, boyun fıtığı ve fibromiyalji gibi rahatsızlıklarda etkin olan ve yan etkisi olmayan ileri düzey bir manuel terapi seçeneğidir.

Dr. Çetin Gürses tarafından geliştirilen patentli bir cihazla, GTOS Terapi Uzmanı fizyoterapistler tarafından deri altına nüfuz etmeden ileri düzey tekniklerle uygulanan bu yöntem, çağımızın önemli buluşlarından biridir. Bu yöntem, GTOS Terapi cihazı ile uzman fizyoterapistler tarafından uygun noktalara uygun miktarda basınç uygulayarak ağrı-spazm-ağrı döngüsünü ortadan kaldırmayı hedefler.

GTOS Terapinin yan etkisi var mıdır?

GTOS Terapi uygulama seanslarında tıbbi ilaç, iğne, ışın, elektrik gibi yardımcı yöntemler kullanılmaz. Bu nedenle GTOS Terapi uygulamasının hiçbir yan etkisi yoktur. Her yaştan ve her gruptan kişiye uygulanabilen, ideal bir yöntemdir.

GTOS Terapi Hangi Rahatsızlıklarda Etkilidir?

• Bel fıtığı ve boyun fıtığı.

• Bel, boyun ve sırt ağrıları.

• Fibromiyalji.

• Miyofasiyal Ağrı.

• Omurga problemlerinden kaynaklı ağrılar.

Eğer sizinde bel fıtığı, boyun fıtığı, fibromiyalji ve yukarı da saydığımız rahatsızlık var ise bize ulaşabilirsiniz. Rize’de hizmetinizdeyiz. Bizlere iletişim sayfamızdan ulaşabilir ücretsiz ön görüşme muayene yaptırabilirsiniz.

Fizyomete Tüm Ağrılarda Yanınızda

Image by Toa Heftiba