SSS

Aklınızda Soru İşareti Kalmasın

Size kolaylık sağlamak için en sık sorulan sorulardan bazılarını ve cevaplarını sizin için derledik. Aradığınızı bulamıyorsanız bize yazın, istediğiniz bilgiyi en kısa süre içerisinde size iletelim.

Fizyoterapi

FİZYOTERAPİ NEDİR?

Fizyoterapi, kas-iskelet sistemi, sinir sistemi, solunum sistemi, dolaşım sistemi gibi vücut fonksiyonlarının düzeltilmesi veya yeniden kazanılması için uygulanan bir tıbbi tedavi yöntemidir. Fizyoterapi yöntemleri, egzersizler, masajlar, sıcak-soğuk tedavileri, elektroterapi, ultrason, manyetik alan terapisi gibi bir dizi teknikleri içerir.

Telefonda Kadın

FİZYOMETE'DEN NASIL RANDEVU ALABİLİRİM?

0464 212 06 67 - 0530 180 10 53 Numaralı telefonlarımızı arayarak, whatsapp üzerinden yazarak veya instagram adresimizden bize ulaşarak randevu alabilirsiniz.

Tıbbi Bir Formun Doldurulması

BERABERİMDE GETİRMEM GEREKEN BİR ŞEY VAR MI?

Daha önceden yaptırdığınız mevcut laboratuar, röntgen MR ve varsa önceki tedavi durumunuzu gösteren hastane veya doktorunuzdan almış olduğunuz belgeler ile halen kullanmakta olduğunuz ilaçlarınızın isimleri, eğer protez kullanıyorsanız onu da beraberinizde getirmeniz faydalı olabilir.

Omuz Tedavisi

HANGİ HASTALIKLARDA FİZYOTERAPİ MERKEZİNE BAŞVURMAK GEREKLİDİR?

Tüm eklem ve kas ağrıları (omuz, kol, dirsek, el-elbileği, kalça, diz, bacak, ayak-ayak bileği)
Boyun, sırt, bel ağrıları (fıtıklar, disk kaymaları, duruş bozuklukları, yumuşak doku yaralanmaları)
Kalça-Diz-Omuz protezi operasyonu, artroskopik girişim, el cerrahisi operasyonu sonrası veya kırık-çıkık sonrası ağrısı ve hareket kısıtlılığı olan hastalar
Kemik erimesi saptanan hastalar ve İnme (felç), yüz felci, çocuk felci sekeli, spastik özürlü, Parkinson Hastalığı, omurilik yaralanması, MS (Multipl Skleroz), travmatik beyin yaralanması, sinir sıkışması ve sinir yaralanmaları sonrasında hareket kısıtlılığı, kaslarda güçsüzlük ve spastisite olan hastaların ağrının giderilmesi, hareketliliğin sağlanması, kas kuvvetinin arttırılıp, yaşam kalitesinin arttırılması amacıyla Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Merkezi’ ne başvurması gereklidir.

Fizyoterapi

FİZYOTERAPİNİN SÜRESİ NE KADARDIR, KAÇ GÜN GELMEM GEREKİR?

Fizyoterapi uygulamalarımızın seans süresi 1 saattir. Yapılan rehabilitasyon uygulamalarına göre seans süreci daha da uzayabilmektedir. Seans sayısı ise danışanımızın problem ve şikayetlerine yönelik olarak değişmektedir.

Sırt Ağrı Tedavisi

FİZYOTERAPİ UYGULAMASI SIRASINDA AĞRI HİSSEDİLİR Mİ?

Fizyoterapi cihazlarla uygulanır. Uygun cihazlar fizyoterapistler tarafından bilinçli ve doğru kullanıldığı zaman ağrı duymazsınız. Ancak fizyoterapi fizyoterapist olmayan kişiler tarafından uygulanırsa, yanlış uygulanma riski olduğu için ağrı duyulabilir ve vücuda zarar verebilir. Rehabilitasyon uygulamaları sırasında germe egzersizleri uygulandığı zaman ağrı hissedebilirsiniz. Ancak Fizyoterapi Rehabilitasyon Uzman Doktoru gözetiminde ve fizyoterapistler tarafından yaptırılan egzersizlerin vücudunuza zararı olmaz.